March 12, 2010

SCHLAGER FINAL

I morgon gäller det! Final i Melodifestivalen.

Är kommer min dom:

Darin: När växte han upp? Senast jag såg honom hade han tandställning och var en liten pojk som hade grym röst. Nu tycker jag att han råkat ut för Hanson-syndromet. Målbrottet har kommit och gått.. och sångrösten har sett sina bättre dagar.

Pernilla Wahlgren: Rynkig 15 barns mamma hoppar runt i guldpaljetter. Men visst kan hon sjunga och hoppa runt. Dock är även låten lite för gammal..

Andreas Johnson: Minns inte hur låten gick. Det är inget bra tecken. Vad jag dock vet om låten är att den verkligen inte är någon ny Glorious.

Timoteij: Det värsta i årets melodifestival. Åh, jag tycker att det här är SÅ dåligt. Vinner Timoteij ska jag på fullt allvar aldrig mer se Melodifestivalen. Det är vidrigt dåligt. Så barnsligt och tjatigt. Jag tål det inte! Blir helt upprörd bara av att tänka på låten!

Peter Jöback: Han har en helt fantastisk röst. Han är så säker! Jag gillar låten, jag gillar Peter. Det här är bra. Han kommer med all säkerhet plocka en hel del poäng från juryn. Från svenska folket är jag inte riktigt lika säker.. Han kanske får min..

Ola: Han har verkligen ingen bra röst. Skriker om Natalie som vanligt.

Jessica Andersson: Skönt att hon struntat i mini-shortsen och sjunger nåt för sin egen ålder.

Salem Al Fakrir: Salem är alltid lika bra men för att det ska bli riktigt 100 så måste showen bli nåt mer! Gör nåt oväntat! Annars tycker jag låten är trevlig. Han är den andra kandidaten till att få min röst.

Anna Bergendahl: Vem har stylat henne? Det kan vara det fulaste jag sett. Klänningen är under all kritik! Converse i melodifestivalen? Näe! Låten är småtrevlig men njaaee...

Eric Saade: Tjatig låt, inte speciellt bra artist men den där duschen i slutet är ganska tuff.

No comments: