- Du är ansluten till Telenors Kundservice chatt. Du är placerad i kö och du finner din köplats längst ner på denna sida.
- Lenny har anslutit till denna chatt!
- Välkommen till Telenors Kundservice du pratar med Lenny. Vad kan jag hjälpa dig med?
- hej
- min iphone har gått sönder och jag måste lämna in den, har ni telefoner för utlåning under tiden den lagas?
- Då jag inte kan se butikers lagersaldo kan jag ej svara på det.
- ok
- en fråga till
- jag har en spricka på sidan av telefonen
- jag betalar 50 kr extra i månden för försäkring
- täcker denna försäkring sådana skador?
- Det är något som vårat försäkringsbolag får kolla upp, numret till dom är 08 546 240 00.
- vad bra att jag ska ringa försäkringsbolaget när telefonen jag KÖPT av er har GÅTT SÖNDER
- Finns det något mer jag kan hjälpa till med?
- ja, du kan ringa försäkringsbolaget åt mig eftersom min telefon är trasig
- Det kan jag inte göra.
- Vad kan du göra egentligen?
- okej, tusen tack för hjälpen
- det var verkligen värdefullt
- Skulle det dyka upp några fler frågetecken är du välkommen att höra av dig till oss igen. Jag önskar dig en trevlig dag.
- Lenny har lämnat denna chatt!
- Chatten har avslutats!
June 08, 2010
Kundservice?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Åååååååååååååååhhhh också råkat ut för. När jag skulle säga JA fick jag bara: ursäkta, jag förstår inte. Till slut skrek jag RÖÖÖV! och lade på!!!!
Post a Comment