June 08, 2010

Kundservice?

  • Du är ansluten till Telenors Kundservice chatt. Du är placerad i kö och du finner din köplats längst ner på denna sida.
  • Lenny har anslutit till denna chatt!
  • Välkommen till Telenors Kundservice du pratar med Lenny. Vad kan jag hjälpa dig med?
  • hej
  • min iphone har gått sönder och jag måste lämna in den, har ni telefoner för utlåning under tiden den lagas?
  • Då jag inte kan se butikers lagersaldo kan jag ej svara på det.
  • ok
  • en fråga till
  • jag har en spricka på sidan av telefonen
  • jag betalar 50 kr extra i månden för försäkring
  • täcker denna försäkring sådana skador?
  • Det är något som vårat försäkringsbolag får kolla upp, numret till dom är 08 546 240 00.
  • vad bra att jag ska ringa försäkringsbolaget när telefonen jag KÖPT av er har GÅTT SÖNDER
  • Finns det något mer jag kan hjälpa till med?
  • ja, du kan ringa försäkringsbolaget åt mig eftersom min telefon är trasig
  • Det kan jag inte göra.
  • Vad kan du göra egentligen?
  • okej, tusen tack för hjälpen
  • det var verkligen värdefullt
  • Skulle det dyka upp några fler frågetecken är du välkommen att höra av dig till oss igen. Jag önskar dig en trevlig dag.
  • Lenny har lämnat denna chatt!
  • Chatten har avslutats!

1 comment:

Anonymous said...

Åååååååååååååååhhhh också råkat ut för. När jag skulle säga JA fick jag bara: ursäkta, jag förstår inte. Till slut skrek jag RÖÖÖV! och lade på!!!!