December 03, 2008

Samhällsvarning

Öppna inte dörren!
Jehovas vittnen smyger runt i Ronneby just nu. I skrivande stund står de utanför min dörr och ringer för fullt. Vi vet att ni är hemma!

Det där alarmet som tjuter kl 15 första måndagen i varje månad används allt för sällan. Borde inte det alarmet kunna användas för att varna när de där Jehovas är i närheten.

Om det nu är någon som läser min blogg och är Jehovas, förlåt.

Men ni är läskiga!

Om jag vill bli en av er ringer jag på hos er. Inte ni hos mig!

Lämna mig i fred!





4 comments:

elin said...

jag tycker det är respektlöst av jehovas att hålla på sådär,

Anonymous said...

haha.. man kan inte lita på de skojarna. de har ju lyckats pricka in att jordens undergång skulle inträffat 6 gånger bara under 1900-talet. whats up with that?

Anonymous said...

Hmm, jag ser att du har Tom Cruise i soffan hos Oprah som bild i ditt inlägg om Jehovas. Då undrar jag bara, vad gör han där? Han är juh scientolog. ;)

Anonymous said...

Becka!!
Seså, börja blogga lite nu igen! Saknar att läsa om diverse konstigheter som ploppar upp i din hjärna ;).

Sooooon kommer du. hehe, tro inte att fredrik ska få ha dig ensam en hel helg! Ohhh no, han får allt dela med sig lite =).

Puss gumman