January 20, 2009

Ja, jag är bitter!

Ni som läst mitt förra blogginlägg har kanske förstått att jag är så förbaskat sur på min skola just nu. Men jag kan meddela att det känns något bättre idag. Det har fått sjunka in lite smått.

Idag skulle vi ha videokonferens med personen som har ansvar för modulen vi går nu. Kameran kopplas in, en näsa säger hej och klassen säger såklart hej hej hej tillbaka.

Efter någon minut börjar vi störa oss på att vi bara ser en näsa på den gigantiska bilden och att personen pratar väldigt högt. Både näsan och rösten beror på att personen sitter så himla nära kameran och mikrofonen.

Efter att vi har suttit och skrattat åt det en stund så ber vi personen luta sig lite tillbaka så vi får ett helt ansikte på denna näsa och höga röst.

Kan meddela att jag redan innan ha sett personen är väldigt sur på honom på grund av vad han utsätter oss för i denna modulen.

Personen lutar sig tillbaka! OCH DET VISADE SIG VARA FIBES OH FIBES - CHRIS!

NÄMMEN JISSES AMALIA!

Fibes har varit mitt absoluta favoritband under hela förra året. Kan alla låtarna fram och baklänges plus alla låtar har fått rörelser som passar texten.

Hur ska jag ställa mig till det här nu då? Mitt absoluta favoritbands sångare utsätter mig för något såhär hemskt?

Innan frågestunden tog slut var jag bara tvungen att ta mod till mig och fråga hur det går med nya skivan... ah.. jag är så töntig...

Något han borde lära sig innan karriären tar ordentlig fart är hur långt avstånd som är bra till kameror och mikrofoner...

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.. du skulle gjort dansen