February 04, 2009

Bra kombination...

...just nu ligger jag helt utslagen hemma med maginfluensa.

Jag borde ligga ner och vila men jag är så stressad att jag inte ens kan andas i normal takt. Känner mig som en kvinna i förlossningsvärkar när jag ligger på soffan, håller mig om magen och andas som jag har gått profylaxkurs! Har aldrig förstått hur det skulle kunna hjälpa men nu vet jag.

Profylax is the new black! It works with anything!

Är det någon som har väldigt lite att göra, hör av dig så kan jag dumpa av lite på dig. Hyper Island is killing me! Vi sitter i våra miniceller och bakterierna har ingen annan stans att ta vägen än att följa med mig hem.

Hej sålänge..

2 comments:

Mattias said...

Krya på dig!
Hang in there, champ. :)

Anonymous said...

DU VET INGENTING OM FÖRLOSSNINGSVÄRKAR! ... Men jag tycker synd om dig ändå:) puss puss