February 23, 2009

Jag vill inte...

Vara tillbaka från sälen. Det har varit underbart!

Upp och ner i backarna på skidor, skoter och bandvagn. Mysa hela familjen med alla pojk och flickvänner och det lilla barnet. Sitta på Ski Lodgen och dricka gigantiska daiquiries eller varför inte tillbaka till 80-talet med några hot shots? Enda kaffet jag gillar.

Jag trodde att jag skulle hålla igång i backen så att det inte skulle göra något att jag missade en vecka på gymmet. Trots att jag åkte för fullt i backen (plogade tills mina ben fick sår) så har jag ändå lagt på mig säkert fem kilo på en vecka!

Så min enda möjlighet att knäcka en smörkniv nu är genom att sätta mig på den.

3 comments:

Anonymous said...

Jag har nog kollat in här en gång om dagen för att se någon härlig skiduppdatering =). Strålande att ni hade en sån lyckad vecka!! Skidresor är livet, det är pure lycka, lika pure som luften man andras i fjällen är.
Ja är säker på att det är 5 kg benmuskler du har lagt på dig =), de stackars benen får jobba en hel del för njutningen man ska få i backen!! Gahhh ta mig till en afterski nu, det hade suttit perfekt en tisdags morgon!
Hoppas på att se dig till helgen. Många puss

Anonymous said...

aah, skilodge alltså. pink lady, hahahaha...

Anonymous said...

Sötnos! Tack för supergoda semlor... 1kg extra hit eller dit:) syns inte på 17 åringar som oss... Undrar bara när man inte ska behöva visa leg längre:)Höhöhö Puss pus