December 29, 2009

AVATAR

Har precis kommit hem från bion. Ja, som ni förstår av rubriken så har jag sett AVATAR.

Grym.

Själva animationen var verkligen något helt otroligt. Filmen kändes inte animerad. Det är det bästa betyget jag kan ge.

Dock höll jag på att dö. Filmen var 2 h 40 min. KOM IGEN! På min tid var filmerna en timma kortare än så och den absolut längsta filmen som fanns var Titanic på sina mäktiga 2 h.

Inte konstigt att AVATAR är världens dyraste film, ja med tanke på att den är så låååång.

2 comments:

Emilia said...

hahahha du låter som mig nu:)... Men du somnade inte...?

becka said...

trots att filmen var riktigt bra så lyckades jag inte hålla mig vaken hela.

jag sov max 5 min och när jag vaknade (blev väckt) så var de på precis samma ställe som innan jag somnat.

Så det gjorde inget ;)