December 08, 2010

LONDON!

Helgen spenderades då i London med min kärlek.

Här bjuder jag på lite bilder!

En kopp English Breakfast och utsikt över Hyde Park från 17:e våningen



Här har jag fortfarande en fullt normal mössa


Nya mössan! Eller jag trodde det var en mössa till en tjej stoppade mig på gatan och sa:
Oh! What a lovely turban!!


En öde gata i Notting Hill?


Det var en ren tur att en taxi kom precis då så vi fick denna bra London-bilden.


Välkommen till Beckahams Palace


Nu ser det ut som att vi är ute och går vid London Bridge mitt i natten. Det var vi inte. Min kamera har totalt brakat sönder.. (Julklappstips!)




Fish n chips tre gånger på en helg är bra för själen...

2 comments:

ksverklighet said...

har fakltiskt inte längtat till london sen jag bodde där för 10 år sen... men nu kände jag att det hade varit trevligt 2-3 dagar =) men ack så skönt med lilla "lagom" Karlskrona!

Peter Hagander said...

ni ser ju ut å ha haft trevligt :) komiskt att ni hunnit med å äta fish'n'chips tre ggr, jag har inte ätit det än.. hehe