January 01, 2015

Gott nytt år

12-slaget i natt var nästan en religiös upplevelse. Jag brukar inte tycka om nyår. Ännu ett år har gått, ytterligare ett år äldre. Bara det är en god grund för ångest men inte i år.

När raketerna dånade kände jag hur spänningar i min kropp släppte. En efter en efter en. Nu har vi ett nytt år framför oss. Ett oskrivet kapitel som ska fyllas med fantastiska saker, det är vi alla värda.

Jag har knåpat ihop tre löften för det här året.

Vill ni veta vilka det är?

Bra, för jag har läst att om man säger sina löften högt är sannolikheten att de uppfylls större.

NYÅRSLÖFTEN 2015


1. Va snäll, alltid. Kommentarerna som jag själv tycker är roliga landar inte alltid väl. Det här året ska de hållas för mig själv. Behöver någon hjälp, ställer jag upp.


2. Va snygg, alltid. 2015 ska bli mitt snyggaste år hittills. 


3. Lita på the law of attraction/the secret. Det jag vill ha i livet ska jag attrahera till mig.



Kom igen 2015! 

No comments: