September 11, 2008

Becka the Haxxxor

Okej, nu är det officiellt- becka the blogger är numera känd som becka the haxxxor. Efter en veckas intensivt html:ande. Html är kul faktiskt. Skulle vilja vara grym på det nu med en gång och fatta vad det är jag gör.
Jag testar lite o ser hur det blir..sen testar jag nåt annat o till slut (med lite hjälp) så ska jag inte kalla att det ser vettigt ut..men till slut så syns det nåt iaf.
Om man tänker på hur mycket jag lärt mig på några dagar så vet jag inte riktigt vart det här skall sluta. Becka the Haxxxor goes international?


Fast jag blev mycket sur idag i skolan. AH! Jag trodde att vi skulle sitta o lattja lite i html den här veckan och inte direkt lägga så stor vikt vid hur det blir, utan mest prova på.

MEN så kom smällen! Imorgon skall vi ha presentation inför Sophie eller Maria samt folk från branchen! EY! Kanske skulle ha sagt det tidigare? Då hade jag slutat lattja o tagit uppgiften lite mer seriöst?

Nu är det som det är och less is more right?

No comments: