November 17, 2009

Louis Ck

Den där stand upen som Fredrik och jag skulle gå på i lördags.. den var i söndags.

Louis Ck hette han och det var riktigt bra.

Det är svårt att återberätta hans skämt.. men det är verkligen någon ni kan youtuba när ni läst klart här :)

Det värsta med den stand up kvällen var alla som var där ensamma. Jag mådde på riktigt jättedåligt av att se alla dessa vuxna män (det var faktiskt bara det) som satt där ensamma.

Fredrik försökte vända på det och säga att det inte betyder att de inte har några vänner alls.. de hade inga som ville följa med på just detta bara. De var modiga som vågade gå på något de verkligen ville ensamma.

Och hade Michael kommit till Sverige och ingen ville följa med. Då hade jag LÄTT gått ensam. Men det kommer aldrig att hända för att

1. Michael är död...eller är han?
2. Det finns definitiv någon i min omkrets som hade följt med på Michael

Så det går bort.

Några som inte gick ensamma utan kom som ett glatt gäng med pennorna och anteckningsblocken i högsta hugg var Henrik Schyffert, Magnus Bettnér, Mårten Andersson osv...

Det letade säkert efter något roligt att ha med på Parlamentet nästa år.

Frågan är bara vad Anna "Sahlene" Sahlin gjorde där?

1 comment:

Anonymous said...

LOOOOOOOOOOOOOOL!! Gud, jag hade en gång sådär för alla små ensamma tanter jag stötte på under en hel dag. Det slutade med att jag satt grinandes i soffan medans dåvarande pojkvän försökte trösta med choklad (rätt) GillyGirls(rätt) samt Men inte är det väl SÅ farlig ( FEL SVAR) hehehe

Ska youtuba mr CK :)