January 01, 2011

Ser tillbaka på år 2010

Januari - började praktisera på Stella

Februari - 11 svenska medaljer i OS

Mars - MELODIFESTIVALEN! Trots att min favorit inte vann så är det lika kul varje år.

April - min förbaskade visdomstand som bråkat med mig länge nog rök för all framtid!

Maj - EXAMINERAD! Och med examen kom min allra första rynka. Vuxet...

Juni - midsommarfirande med
vänner på landet.

Juli - Rom, Sicilien, Aten, Kreta, Turkiet och Rom igen. Underbara dagar på Medelhavet.

Augusti - Nästa stjärnskott i familjen (lilla Max) föddes på Fredriks födelsedag.

September - besökte helvetet på jorden. Bryssel.

Oktober - Sa upp mig på Hubben och började heltid på Stella. Lättnad.

November - Lill-Babs syndromet.

December - min första resa till London

Det är med vemod jag lämnar 2010. Det känns som att 2011 blir skit. Ajdå...

No comments: