August 14, 2012

AC:n är på fullt blås på jobbet och det är faktiskt riktigt kallt.

Efter ett par timmar här inne fryser du verkligen om både armar och ben, näsan är iskall.

Jag längtar ut till värmen. Även om termometern knappt orkar upp till 20 är det bra mycket bättre än här inne.

Tidigare idag när det var flera timmar kvar tills jag fick gå ut kom jag på en plan!

Jag går på toa fast jag inte behöver. Där inne finns en kran med varmt skönt vatten, vad härligt det skulle vara att tina upp händerna lite.

Sagt och gjort.

När jag väl skulle få bada händerna var vattnet inte ens ljummet! Antiklimax.

Även våra vattenrör måste ha attackerats av AC:n, eller så är det många innan mig som tänkt samma sak och varmvattnet är slut.

Hoppas vintern kommer snart så man kan ha lite riktiga kläder på sig och slippa frysa.

No comments: