August 29, 2012

Rutingrej

Då har jag varit och skurit mig lite igen. Det är rutin för läkarna och har blivit för mig också.

Så därför väntade cykeln på mig utanför sjukhuset och Fredrik fick sitta i väntrummet istället för att vara inne hos mig.

Kom in till en riktigt trevlig läkare som faktiskt är listad och får operera till skillnad från min förra.

Han börjar ta bedövning och säger att det kommer behöva lite mer än vanligt.

Lite?

4 sprutor.

Och jag tänkte att det vore bättre om Fredrik faktiskt följt med in.

Men nu låg jag där jag låg.

När jag var sydd, tejpad och klar var det dags att cykla till jobbet.

Cykla?

Hmm.. Det vore ett under om jag hade tagit mig hela vägen fram. Jag kände mig helt groggy så cykeln ledde vi hem, fyllde handväskan med diverse tabletter och nu sitter jag på bussen.

Om två veckor ska jag dit igen.



No comments: