October 29, 2012

Sju ettor

Tjejhelgen i Småland var mysig. Inte så mycket party som jag trott men desto mer promenader i "snöig" skog och god mat.


Nästan en hälsoresa, om man inte tänker på allt godis som passerat.

Annars har jag skrattat en hel del och kommit på en störande sak med mig själv.

Skratten har berott på Norsk Karaoke MED inlevelse och "lära känna lekar".





Det störiga med mig är att jag måste säga vissa ord på engelska, MED inlevelse.

Till exempel "metal art". Som var pysslet vi gjorde.











Det KAN jag inte säga utan en överdriven accent. Jobbigt.

Men pysslet blev fint och det var kul!

Plump på sju personer var väl sådär. Sju ettor på rak var ingen hit. Rainman själv satt och räknade kort, ettor och framförallt nollor.








Så himla snygga!

Allt gott och inga katastrofer hände. Men, vi glömde göra pyramiden.

Edona och jag har redan bokat in 8 februari 2013. Då gör vi ett nytt försök.

No comments: