January 03, 2010

Hjälp oss.. vem är konstig?!

Fredrik och jag hamnade i en diskussion som vi inte kunde lösa själva. Utan vi behöver er hjälp för att avgöra vem av oss som har rätt. Vem av oss två är konstig?

Ni skall ni välja mellan ett par alternativ. Några av dem är för mig fullkomligt normala och de andra är jättekonstiga. (Fredrik tycker detsamma om mina förslag..)

Ni som vi hjälpa oss lösa detta problem kan kommentera vilka alternativ som är de rätta. Det är flera som är okej.. välj vilka.

Vi är mycket tacksamma för er hjälp.

Så, vilka är det egentligen som HÖR IHOP:

1. Fil & Flingor

2. Yoggi & Flingor

3. Yoggi & Müsli

4. Fil & Müsli

5. Fil, Socker & Kanel

6. Kräm & Mjölk

7. Kräm, Mjölk & Flingor

5 comments:

Emilie Sörensson said...

Helt klart nummer 1,4,5 och 6, hoppas jag har rätt!!

C O said...

1,4,5,6. / C

Peter Hagander said...

nummer sju (7) skall bort. de andra funkar för mig. fast om någon vill ha nummer sju så är det ok för mig, bara jag slipper äta. jag far ju liksom inte illa av vad andra äter :)

Marie Madsen said...

1,4 och 6 är de som hör ihop. Vill gärna veta vaad ni tycker..kan man få ett inlägg med "rätta" svaren?

Emilia said...

1, 3, 4, 5 & 6 Solklart!