January 12, 2010

Resultatet

Tack till er som försökt hjälpa oss att reda ut vem som är konstig av Fredrik och mig.

Här kommer resultatet:

Mina alternativ är markerade i grönt och Fredriks i blått. Stjärnorna efter visar antal röster just det förslaget fått. Röster som visar att det är okej. Då ska vi se..

1. Fil & Flingor ***** (5)

2. Yoggi & Flingor * (1)

3. Yoggi & Müsli ** (2)

4. Fil & Müsli ***** (5)

5. Fil, Socker & Kanel **** (4)

6. Kräm & Mjölk ***** (5)

7. Kräm, Mjölk & Flingor (0)

Okej, blev vi något klokare av det här? Kunde det ha blivit ett värre resultat? Flest röster fick en av mina, en av Fredriks och en som båda tycker är okej.

Vi kan i alla fall konstatera att kräm, mjölk och flingor INTE är okej.

Jag är lite ledsen att behöva inse att fil och müsli hör ihop bättre än yoggi och müsli. Det är konstigt och inte alls lika gott ju!

Det här kändes jättemeningsfullt. Känns som att jag jobbar för nån lokaltidning just nu.. ah..

No comments: