January 25, 2010

Jag måste bli bättre på

att prata in på telefonsvarare.

Jag blir alltid så stressad och kanske lite nervös så jag missar allt jag skulle säga från början. Jag glömmer att lämna mitt nummer så jag måste ringa upp en gång till och berätta att de var jag som ringde nyss och ville det här och det här och det här men jag glömde lämna mitt nummer.

Sen säger jag numret alldeles för snabbt så ingen människa kan hinna med att anteckna.

När jag ska lägga på så blir det lite svårt.

Ja, tack så mycket då.

Ja, ha det så bra.

Så hörs vi.

Tack.

Ha de gott.

Hej.

Förresten så ringde jag telenor nyss. Beställde eurovoice, har tydligen inte haft någon innan. Så nu ska jag ringa mig själv och öva.

1 comment:

Anonymous said...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Jag är mkt STOLT över dig nu! Välkommen till VIP:arna!!