April 12, 2010

P3 Dokumentär

Varje dag startar jag min morgon med att lyssna på ett avsnitt av P3 Dokumentär.

Det är så otroligt bra.

Men jag kan ju inte påstå att man blir någon muntergök direkt.

Någon dag förra veckan lyssnade jag på Estonia.

Det var förfärligt.. sen kom jag på att i sommar ska vi åka på kryssning i medelhavet.

Denna resa har jag sett fram emot riktigt länge men nu knyter det sig lite i magen.

Inatt hade jag till och med en mardröm om en kryssningskatastrof.

Som tur väl var va jag hjälte..



Skulle något hemskt hända så landar jag hellre i det här vattnet än ett kallt och blåsigt Östersjön.

2 comments:

ksverklighet said...

Vart ska ni på kryssning??
låter härligt =)

Lyssnar inte på P3, memn älskar att titta på dokumentärer!

ses snart!

becka said...

Vi ska åka på medelhavskryssning.

Rom, Kreta, Turkiet, Aten, Sicilien och vad det nu var mer?

Förbaskat trevligt kommer det allt bli :)

Det är vi värda nu efter examen o allt..