November 21, 2011

Nu har jag bestämt mig! - Och ändrat mig!

Inlägget nedan skrev jag efter första avsnittet av Ensam mamma söker.

Ikväll är det dags för finalen. Varje mamma och pappa har två kvar och ska välja en av dem- som kommer att bli deras livs kärlek. Eller nåt i den stilen.

Så, för några månader sedan hade jag valt åt dem, jag står fast vid mina val till mammorna. Men Martin måste få Jane!

Ut med den andra vad hon nu heter!

Martin måste få Jane!

Innan jag slutar skriva för den här gången måste jag bara få gotta mig lite i min egen förträfflighet. Mina tre val från första avsnittet är fortfarande kvar.


Människokännare, inte bara på arbetstid.


________________________________________________________________________________

Nu är det klart vilka jag tycker mammorna och pappan i Ensam mamma söker ska välja!

Hannah:




Ska välja:




My:




Ska välja:




Och Martin:




Ska välja:




Såklart!

Så, då var det klart! Det blir bra!

4 comments:

Anonymous said...

Tyvärr så blir det inte så, med ett av dina val, min kusin är med så jag vet ALLT !!! =)

Anonymous said...

Nej du har helt fel med ett av dina val. JAG vet hur ALLT slutar har en kusin som är med =)

becka said...

Berätta meeeeeer!!!!

becka said...

Eller berätta vem det är din kusin dejtar..Inte vem hon/han är! Så jag i alla fall vet vem jag har definitivt fel på och måste hitta en ny favorit.