November 15, 2011

Riktigt vuxen

Ser jag ut att vara idag.

Och det av en anledning, den anledningen är inte att jag är 25 och borde vara vuxen utan:

Fredrik och jag ska på visning av en lägenhet. Inte viken visning som helst, utan en privat visning av den här pärlan: http://www2.bjurfors.se/Bostad/Stockholm/Stockholm/Aspudden---Schlytersvagen-52/?page=facts

Dagens outfit fick alltså bli såhär:

Känner mig riktigt städad.

Men för att inte se ut som en servitris fick jag piffa till mig med en scarf.

Skjortan är vit och vi ska dit EFTER jag ätit lunch. Därför tog jag det säkra före det osäkra och packade ner en ren skjorta i handväskan. Better safe then sorry.

Men dessvärre glömde jag packa ner nya hela strumpbyxor, så om något ska hända mig idag så är det väl inte en fläck på skjortan utan ett hål på strumpbyxorna och skrubbsår på knät.

Vi får se.. uppdatering följer.


1 comment:

elin said...

i love it !! lycka till min sköna !