December 01, 2011

Önskelista julen 2011

Då var det december kära vänner!

Ho, ho, ho!

Hoppas ni har filat på er önskelista så den är klar nu. 

Det har jag gjort. Jag känner mig som en riktig snorunge när jag skriver önskelista. Jag önskar mig en massa saker som jag inte har råd att köpa själv.

Så, förutom fred på jorden, mat till hungriga och lycka till alla på denna jord önskar jag mig:


-:-: ÖNSKELISTA 2011 :-:-

Zoom till kameran. (Heter visst objektiv).  


Kameraväska. Idag har jag kameran i en plastpåse. Men inte vilken platspåse som helst - den är från NK. Men för att skydda kameran hade något i den här stilen suttit fint:



Biljetter till Melodifestivalen. Hur tuff jag än försöker verka så är Mellon helt min grej. Finalen i Globen hade varit en dröm. Delfinalen i Malmö med.

Grymma hårprodukter från Kerastase.


Michael Kors iPhone-väska

Fy, vilken snorunge jag är! Men alla får önska sig och mest av allt vill jag vara med familjen på landet!

GOD JUL ALLA!


No comments: