December 05, 2012

8 år idag!

5 december 2004 blev Fredrik och jag ett par.

Det var strax efter han träffat min familj för första gången. Att han stannade kvar efter dansbanden, utfrågningen och upphängningen av julgardinerna visar att han är något att satsa på.

Det har gått 8 år sedan dess.

Mitt sista år i gymnasiet.
Ett år i USA.
Stockholm fram och tillbaka.
Hyper Island Karlskrona två år.
Tre år som riktiga sambos i Stockholm.

Tiden flyger iväg men vi har det bästa framför oss, det är jag övertygad om.

Så, vad har vi planerat för den stora dagen?

"Lär dig prova röda viner" på Systembolaget och ett trevligt restaurangbesök för två.

Ligga på soffan med hög feber och titta på snöflingorna som faller ner.

Och det är precis vad jag gör uppe 04.40.



Fredrik, om jag sover när du vaknar: Jag älskar dig!

No comments: