December 26, 2012

Uppdatering

Jag tänkte skriva ett par rader då det var riktigt längesedan jag gjorde det sist.

Ligger just nu i sängen på mitt rum i Ronneby och återhämtar mig efter gårdagens bravader. Juldagen på Natti.

Som så många gånger förr var förfesten roligare än utgången och jag anar en viss tendens till träningsvärk efter all dans.

Förfesten var skilsmässofest hos Annie.

Vi fuldansade till 90-talshits och hade skoj.

Hoppade in i taxin och åkte till Natti. Jag hade höga förväntningar då det brukar krylla av folk man inte sett på länge.

Det gjorde det inte.

Det kryllade av folk som jag aldrig har sett!

Första personen jag träffar som jag "känner" säger:

Ooooj! Vad gör duuuuuu hääääär?! Du är ju jättegammal!

Hm. Tack.

Mellanstadiediscot höll på till 03 men kön till jackan desto längre. Karro och jag väntade över 45 minuter med en katastrofvakt i dörrposten. Karro blev riiiiktigt förbannad på honom och hon blev hela köns hjälte i deras diskussion.

Fruktansvärt dåligt system med jackorna.

Nu är det dags att kliva upp och hoppas att kebaben öppnar snart. Det är i alla fall något som Ronneby gör riktigt bra!



No comments: