January 15, 2013

Idrottsgalan 2013

Under min kväll som gräsänka passade jag på att titta på sport istället för matprogram och inrednings-tv.

Pricken över i var verkligen Idrottsgalan. Jag tyckte den var trevlig.

Tillbakablick på 2012 bästa sporthändelser, musik, "humor", priser och snyggt folk.

Efter första artisten (Saade) bestämde jag mig:

Kommer September (eller vad hon heter nu för tiden) och kör den där skitlåten med händerna upp i luften så tar jag en paus och dammsuger lite.

Där satt jag i soffan och myste med lite chokladglass och vad händer? Jodå, visst kommer hon in på scen! I PONCHO! 

Upp med häcken ur soffan! 

3 minuters effektiv dammsugning räckte för att hemmet skulle skina rent och jag slapp lyssna.

Om inte det är win-win så vet jag inte vad som är det. 

No comments: