January 20, 2013

La Cage Aux Folles

Yep!

Den såg Karro och jag igår!

Vi hade tänkt boka platser via Ticnet tidigare under dagen men då vi hade lite svårt att bestämma oss vart vi skulle sitta bestämde vi oss för att boka på plats.

Och tur var väl det!

Tjejen i kassan fixade superbra platser åt oss, nere på parkett för 295:-! Visst, det var en stolpe i mitten som gjorde att sikten inte var den bästa. Men vad gjorde det när vi ändå flyttade runt?

Platserna i mitten längst bak var lediga så vi hoppade dit istället!



Platser som säkert kostar 600:- i fullpris!

Showen började och därmed vår sökning efter Jacob. Vår gamla ronnebykompis som är en stor dans och musikalstjärna idag.

Alla kläd och perukbyten gjorde att vi hade svårt att hålla koll på honom!

Ibland missade jag repliker och en del av handlingen, eftersom jag var fokuserad på att hitta honom ännu en gång.

I paus hade vi förbeställt något gott att dricka och lite snacks.


När vi stod där och mumsade skickade Jacob meddelande till oss:

ÄR NI HÄÄÄR?
VAR SITTER NI?

- Längst bak i mitten!

DET FINNS PLATSER LEDIGA PÅ RAD 4-6!

-Jippie!

Dit hoppade vi med en gång!

Så efter paus behövde vi inte kisa för att se vem som var han! Vi satt nästan i knät på både Susanne Reuter och Loa Falkman!


Showen var bra och Jacob en stjärna!

Som jag misstänkte stod Karro och jag upp sista låten och stal hela showen. Men de var värt det!

Så kul!

Jag måste bara tillägga att jag är sjukt imponerad av Loa Falkman. Jag har stört mig på honom i ganska många år, men OJ! Vilken röst han har!

Han körde 100% och det är alltid imponerande.

Både Karro och jag ser redan fram emot nästa tillfälle att se Jacob showa!

No comments: