August 25, 2009

Arg lapp och räddningen

Förra veckan råkade jag ju ut för en elak parkeringsgubbe.

Några dagar efter fick jag en arg lapp på bilen.

Dock från en annan, något trevligare gubbe.

" Du har ställt dig på plats avsedd för Affärsverkens personal. Vi ber dig uppmärksamma och följa gällande skyltning vid den här parkeringen - Affärsverken"

När jag såg den vita lappen ligga på vindrutan tänkte jag direkt. Skit med!

Fitta ena dagen parkeringsbot den andra.

Men idag kom räddningen!

Christofer i min klass kom med ett PARKERINGSTILLSTÅND till mig! Tack!

Jag har fått mitt egna PARKERINGSTILLSTÅND! Vilken grej!

So, solong fuckers och fittgubbar!

Jag får stå vart jag vill!

2 comments:

peddeapan said...

haha.. Jag gillar't!

karro said...

Fan va skön du är! Parkeringstillstånd is da shit!!