August 05, 2009

Natterror

Mamma och pappa är på en härlig semester. Då blir jag hemma och matar katten och vattnar alla dessa blommor. ( Säkert tusen stycken...)

Det har gått alldeles prima fram till inatt.

Igår kväll tyckte jag att det ryckte lite i dörren så jag gick och kontrollerade att jag hade låst för säkerhetskull. Det hade jag så jag gick och la mig. Men sen runt kl 01 inatt så ringer hemtelefonen. Hemtelefonen ringer aldrig! Jag vaknade som ett skott och svarade... ingen där! Ropade hallå några gånger lite argt. Sen la personen på!

Skit med att vi inte har någon nummerpresentatör! Fast det hade nog inte spelat någon roll för om det är en något halvsmart tjuv/läskig gubbe så ringer den väl ändå med skyddat nummer...

Konstigt nog så somnade jag ganska snabbt igen men inatt så måste Annelie sova här!

Och om du är en läskig människa som läser det här så sover jag med en kniv i handen.



And I'm not afraid to use it!

2 comments:

Anonymous said...

UUUUUUUURSH!!!! Hörrö, när kommer du hem till stan? KRAMKRAMKRAM!!!

Unknown said...

Usch, låter läskigt det där... När kommer du tillbaka till Sthlm då? Eller du kanske inte kommer hit nåt innan terminen på Hyper drar igång igen? Kram!