August 11, 2009

A kändis vs. Ö kändis

Igår skrev min bror som jobbar på expressen på twitter:

" Måste de förlova sig när jag jobbar!"

Förlovningar betyder extrajobb, extrabilagor, extra extra extra.

Så tänkte jag: Måste de verkligen skriva så himla mycket om Linda Rosings förlovning på Mallorca? Hon förlovar sig väl stup i kvarten?

Det var den senaste förlovningen jag läst om på (sorry) Aftonbladet.

Sen i morse ramlade poletten ner... Madeleine och han Whatshisname! Såklart!

Fast jag tycker det är bra mycket mer spännande att läsa om Sveriges skandaldrottning än om Sveriges Kommer-aldrig-att-bli-drottning.



(Varför har Madde fyra bröst?)

2 comments:

peddeapan said...

det där är väldigt bra bilder. båda två. varför använde vi inte dem? stoppa pressarna. LÄGG UT!

Anonymous said...

LMEO LMAO LMSOTC!!!!!

(Sista: LaughMySelfOfTheChair!!! :D )