June 01, 2011

Klubbkväll

En gång i månaden har Make Up Store på Norrlandsgatan klubbkväll. Då är det 20% på hela butiken så då brukar vi passa på att gå dit.

Igår var en sån kväll. Väldigt trevligt! Annelie och jag stod som vanligt vid snacksbordet och tog för oss av vin och snittar.

Innan det var dags att börja röra sig hemåt var det lottdragning. Alla fick en lott i början av kvällen men jag hade såklart slarvat bort min. När Lina (butikschefen) frågade om alla hade sina lotter redo skakade jag bara på huvudet. Den var ju borta! Då var hon så snäll och gav mig en ny, nummer 15.

Dags att dela ut priserna!

Första numret hon drar är... NUMMER 15!!

Det är ju jag!

Jättepinsamt! Alla såg ju när jag fick en ny lott några sekunder tidigare!

Alla tror säkert att det var riggat. Eller att jag samlat på mig några lotter för att öka mina chanser..

No comments: