August 10, 2011

Hej då sommar 2011

Innan den kom var den borta på riktigt, sommaren.
Just nu åskar det för fullt och regnet bara öser ner. Så, eftersom jag inte bloggade mycket i sommar så ska jag bjuda på lite bilder och min sommar i snabbversion.

Först åkte jag till Ronneby för att mysa med familjen, i den är söta godingen inräknad!


Sen blev det lantstället, eller Småland som vi kallar huset. Här ligger systrarna och spelar sommarens stora nöje - TEXTBLOCK


Göteborg/Liseberg/Marstrand




Födelsedagsbarnet!



Bilsemester!
Nån ruin utanför Jönköping.


Gränna & polkagristillverkning



Öland


Leklandet med Jakob


Mot utlandet!



Köpenhamn där födan var: ÖL, laxsallad (3 gånger på 3 dagar) och wienerbröd


Jag hade kunnat vara hans käpp...


Köpenhamns bästa häng


Samma gamla hotell som vanligt. Admiral.


Samma gamla båttur som vanligt. Men varför ändra på vinnane koncept?




Trots det sämsta vädret i manna-minne så har det varit en bra semester. Tack till alla jag fått besöka: mamma & pappa både hemma och på landet, syster med familj, Emilie i Malmö, Eva & Peter i Kalmar!

No comments: