March 07, 2012

Innan jag återgår till jobbet..

.. Var jag bara tvungen att äta en skål med varm nyponsoppa och vaniljglass.


Det får man faktiskt när man är sjuk!

Konstigt att man blir sugen på vissa saker när man är sjuk och inte tål andra saker.

Jag drack en massa avslagen coca-cola som sjukt barn och jag klarar inte ens av doften idag!

Coca-cola är fruktansvärt!

Men däremot varm nyponsoppa. Mmm! Det fick jag lika mycket som liten men älskar än idag.

Har det med olika sjukdomar att göra?

Som att varor som intas i samband med halsfluss inte skapar lika dåliga minnen som de som intas i samband med lunginflammation?

Eller fick jag cola när jag hade kräksjuka eller andra magproblem och gillar det därför inte idag?

Åh, då skulle jag aldrig ha ätit handskandes räkor på danskt rågbröd till lunch i måndags. Ska jag aldrig mer bli sugen på det?

Bra!

Då kanske jag äntligen kan bli sugen på en lunch under 100-lappen!

No comments: