March 05, 2012

Tack Salem

För två timmar sedan var allt bra.

Sen hände det något.

Kl 13.00 började jag känna mig trött och illamående.

Vid 15 gick jag från jobbet med misstänkt magsjuka.

Egentligen borde jag tagit det säkra före det osäkra och gått tidigare, för nu höll jag på att inte kunna ta mig hem! Vilken fruktansvärd hjälplös känsla det är.

Jag ser bussen framför mig men vet inte riktigt om jag orkar gå till den. Sitter på bussen och gör allt i min makt för att inte börja kräkas. Börjar se några mönster på spellistan. Björnstammen gör mig illamående likaså Far & Son, två band som jag i friskt tillstånd älskar. Jag märkte även att Salem Al Fakir har en positiv inverkan på denna magsjuka. Hans låtar gjorde mig alltså mindre illamående.

Så, med Salems hjälp ligger jag nu i sängen, tack!



No comments: