November 19, 2012

Tapasmåndag!

Nu har jag precis gått och lagt mig efter en ovanligt bra måndag.
SAS gick inte i konkurs och jag har myst med Annelie.

Vi överskattade våra magsäckars storlek och beställde in alldeles för många. Kallskuret, ost, fyllda paprikor, kycklingfajitas, tomatsallad och min favorit cheviche.

Till det ett glas vin.

Sååå mysigt!!!




Alldeles för mörk bild jag vet, men vägrar använda iphonens alldeles för starka blixt.

På vägen hem gick vi till Marie Laveau. Annelie beställde en mjölkdrink.. Drinken till vänster..




Ser mer ut som en miniöl tycker jag.

Där satt vi och pratade om allt från furries till ägg.

En finfin måndag tycker jag!

På vägen hem tyckte jag detta var roligt:




Tapet serare Bengt Pettersson ingång.

Vet inte om det säger mest om mig eller drinken.

No comments: