October 13, 2008

Ny vecka, nya tag!

Hola!

Just nu är vi mitt i modulen "Change Management". Vi har fått uppgiften att göra en Social Movement- en förändring för någon på individuell nivå eller i större skala till exempel en förändring för en organisation eller stad. Tyglarna är i princip fria och tillsammans med min grupp ska vi göra en Extreme Makeover -Hyper Edition.

Häktet med våra celler som vi sitter och arbetar i är vita och sterila och därför inte speciellt inspirerande. Det behövs en makeover!
Lite färg och form kan göra mycket. Ett mycket spännande projekt som förhoppningsvis engagerar många.

Imorgon tisdag 14 oktober - 1500 hours är det dags för första workshopen i häktet.

Hoppas många dyker upp!

Idag ska jag krydda till min vardag och prova på lite olika kulturer, första anhalten blir tacos hos min syster. Sen bär det av till afrikansk dans på gymmet. YEY! Det är förbaskat roligt!

Något som inte är lika kul är att jag i morgon ska på mitt första tandläkarbesök på snart 3 år. Ops...


4 comments:

Anonymous said...

Låter som en flärdfylld och fartfylld kultiverande tillvaro som avslutas i morgon med ett Stomatol-leende!! :D

Puss och kram Tjejen!!

Anonymous said...

haha.. sköna bilder.

elin said...

lycka till imorn min älskade vän !

Anonymous said...

Tjooohooo haxxxis-beckiss!! Hur gick besöket hos tandläkaren? Har du fått behålla alla tänder lite till? =) Har kommit på ett nytt nöje på nätet. Betapet.se där spelar man alfapet mot andra på nätet. Skriv oftare !!!

PUSS PUSS