February 11, 2010

Ursula



Tomas Bodström har så bra inputs på Federley/Ursula dramat att jag ska dela med mig till er:

"Idag har en av Riksdagens färgstarkaste ledamöter, Fredrick Federley kommit med ett av de mest otroliga uttalande som någon av vårt lands folkvalda någonsin sagt. På frågan om varför han har fått en resa till Kanarieöarna av ett flygbolag svarar han att det är hans dragperson Ursula som har fått den. Det jag undrar är vilket namn som det stod i biljetten. Eftersom flygbolagen ofta kräver pass är det också intressant att veta hur många pass han hade med sig."

Buuhuu.. Det var inte JAG som åkte det var min DRAG PERSONLIGHET.

FREDRIK FEDERLEY jag ska förklara en sak för dig. Du har tagit detta så långt att det inte längre kallas "drag personlighet" det heter schizofreni.

Plus att Ursula ser ut som nåt från Jerry Springer!


Allt det här påminner mig om ett av mina gamla inlägg: http://beckatheblogger.blogspot.com/2009/08/bad-kitten.html

No comments: