August 12, 2010

Inte mitt fel

Igår var jag på Åhlens City för att köpa paket till mina systersöner.
Alla ni som har varit på Åhlens City i Stockholm vet att precis vid ingången där är det väldigt mycket folk och trångt.

Lite smällar är liksom nånting man får ta där.

Då kommer det en tjej med sin förbannade kamera kring halsen och går rätt in i min väska. Eftersom jag har min kamera I MIN VÄSKA klarade den sig alldeles utmärkt.. hennes däremot...hmm.. ja.. Det fölg objektiv och skydd lite överallt.

Lite komiskt eftersom jag tidigare samma dag haft mitt utbrott angående alla dessa som springer runt med sina systemkameror hela tiden.

Men trots mitt hat så bad jag självklart om ursäkt men både hon och jag vet nu att det finns en systemkamera färre på Stockholms gator. WÌN!

Så sluta upp med de där dumheterna nu för se själva hur det kan gå.

1 comment:

ksverklighet said...

i love min systemkamera. men lite otymplig att ha med sig men jag är så rädd om den att jag alltid bär den i väska! ja, inte i en väska som coolingar bär sina småhundar i utan en neutral systemkameraväska...