September 01, 2010

Upp & Ner

I lördags var det dags för mig och Fredrik att åka luftballong!

Men innan vi kunde ta oss 400 m över marken var vi tvungna att hjälpa till lite...


Fläkten som ni ser här, den var min! Jag roddade den vettu.


Jobbigt var det för Fredrik. Han fick ta i lite mer..


På grund av vårt eminenta arbete var vi först i väg!


Stockholm



SJUKT mycket studsmattor! Kan inte ungarna hoppa hos varandra?



Dags för landning


Taddaa!!

Nu var det bara kvar att döpas i champagne.



Grevinnan Af Alby:


Ja jag vet. Alby. Hur fett är det? Men grevinna som grevinna och här har vi greven själv:

1 comment:

ksverklighet said...

vilka sköna bilder - men det där med studsmattor har jag också funderat på... hade inte alla haft allt hade ett kvarter kunnat ha ett eget litet tivoli nästan!!!