February 27, 2011

Slödag

Den här söndagen är en av de slöaste jag har upplevt. Men det är inte så konstigt...

Igår var vi på cocktail / födelsedags party. Och visst blev det party!

Trots att jag inte kände en själ mer än Fredrik så blev det en riktigt trevlig kväll! Det smeds planer om skidresor och allt möjligt men det återstår väl vad som lät som en bra idé igår och vad som verkligen är en idag.

Trevligt var det i vilket fall!

Jag smet hem någon timma innan Fredrik (absolut inte tidigt) för att slå på delfinalen i Melodifestivalen som gått tidigare på kvällen. Tyvärr kunde inte ens det hålla mig vaken och när Fredrik kom hem låg jag, datorn, telefonen och en chipsskål i sängen, allting helt slut.

Den enda nypa frisk luft vi fått idag var när vi gick och hämtade pizza.

No comments: