February 18, 2011

Tagit sats

I onsdags skrev jag äntligen in mig på gymmet. Karro var med mig och det var tur det. Jag hade inga linser, speglar och folk överallt, fyra våningar gym (om man räknar med testosteron-källaren).

Jag hade gått vilse.

Det blev verkligen en mjukstart då ingen av oss är några styrketränings-freaks. Vi var rädda att göra fel så istället gjorde vi typ ingenting.

Men jag lärde Karro mitt bästa gymknep:

Efter du suttit vid nån väldigt maskulin maskin och tränat utan knappt några vikter alls ska du innan du lämnar maskinen flytta pinnen till vikterna lite smidigt innan du går. Då tror nästa person som tar maskinen att du (denna lilla tjej i mitt fall) tar nästan lika mycket som han/henne i vikt. Grymt! Fatta chocken!

Jag vet inte om vi går ut lite väl hårt för 06.30 på måndag morgon ska vi gå på PUMP!

Hurtigt värre...

No comments: