September 01, 2011

Tänk att jag blivit så gammal att jag kan gå på klassåterträff

Om några månader är det dags att återförenas med min gamla låg och mellanstadieklass.

Tro det eller ej men det är är 18 år sedan vi startade på Fredriksbergsskolan och 12 år sedan vi sa hej då.

Visst har det hänt en hel del och det känns rätt så avlägset.. men 18 år?

18 år sedan den dagen då pappa följde med mig på min allra första skoldag? Det kan inte stämma!

Vi håller alla på att gräva fram våra allra käraste och värsta minnen från den tiden. Vi gräver även fram musiken vi lyssnade på då: http://open.spotify.com/user/rebecka.jirle/playlist/56JtwwhN0QEv8QOeWoJSPq

I förra veckan när jag tog bussen till jobbet fick jag sänka volymen när jag lyssnade igenom listan. För det vore väl lite jobbigt om de andra passagerarna hörde att jag lyssnade på Doctor Bombay, Nordman eller Ace of Base?



No comments: