January 17, 2012

Idrottsgalan + efterfest

Idorottsgalan igår var faktiskt riktigt bra.
Det var det bästa TV-eventet jag varit på. Så proffsigt och faktiskt riktigt roligt.

Vet inte om det här är bra för min image men Markoolio alltså. Hahaha! Det blev bra ös i Globen med hans Finnish House Mafia!

Många är glada åt Rolf Göran Bengtssons Jerringpris. Jag röstade på Hellner redan för någon vecka sedan men Rolf Göras tacktal var så.. ja.. utdraget och osammanhängande att jag unnar honom priset. Det tacktalet hade jag inte velat vara utan.

Efterfesten däremot var rena rama finlandsfärjan. Vi tog ett glas gratis vin och bord nära utgången till VIP - garderoben så alla stjärnor var tvungna att gå förbi oss. Men de enda jag kände igen var några politiker, Anton Hysén i paljetter och några till. Hade vi känt igen någon av de äldre stjärnorna hade vi nog kädisspottat en hel del.

Men trots allt, inte alls illa en måndag i januari.

1 comment:

Karro said...

Jag kan inte annat än att hålla med, riktigt proffsigt ordnad gala!

Läste att prins Daniel var magsjuk och fick ställa in och hade han varit där hade han delat ut pris. Måste vara det Carl-philip tyckte in och tog. Öhh skrattar eller gråter man för att vår prins inte kan säga en korrekt mening utan säger en halv mening och avslutar med en annan, icke sammanhängande, mening... herregissus

TACK för en bättre januarikväll <3

Puss