January 04, 2012

Vilken dag!

Idag besökte Emilie, hennes lillebror och jag Karolina i hennes nybyggda hus!

Hon är verkligen en äkta bullmamma! Så himla härligt!

Det vankades mumsig lunch och gofika på det! Kan definitivt tänka mig fler besök.. ;)

Madicken (och hennes ögonfransar) växer så det knakar. Så himla dumt att jag inte tog fram kameran jag hade med mig.

De har det så fint och jag förstår att de trivs i huset. Besök från morgon till kväll, både stora och små.

Karolinas mamma dök upp med fler barnbarn strax innan vi skulle gå. Där såg man att äpplet inte faller så långt.. Mycket lika och nu förstår jag var Karolina fått sin charmiga frispråkighet ifrån!

Tack, tack för idag. Vi ses snart igen!



1 comment:

ksverklighet said...

ni är välkomna tillbaka när som!
min dörr står alltid öppen, dock även olåst allt för ofta... men tror att de väljer en dörr där det inte står en schäfer innanför.
eller får jag väl börja som min grannes bror gör. lägga ut en plastorm på dörrmattan =)

ps. mamma blev sååå förtjust i både dig och emilie! så ni är nog välkomna dit om det saknas bullar i min frys =)