January 15, 2012

My evolution of phones

Igår när Fredrik och jag var ute och käkade kom vi in på en ganska nostalgisk och kul diskussion.

Vilken var din första mobil?

Sen spårade det ut och vi googlade upp alla våra gamla mobiler.

Såhär har min utveckling sett ut:

Vi börjar stabilt med en 3210 år 1999!




Sen gick utvecklingen fort! Färgskärm på t68i. Fick även en kamera som kunde kopplas i. Såå high tech!



Sen blev jag vuxen med en k700i.
Stabil.



Blev barn igen.. 6111, rosa och Crazy Frog som ringsignal..



Åkte till USA 2005. Där köpte vi Samsung MED UTFÄLLBAR ANTENN!



Sen blev den min. Min allra första iPhone. Köpt i USA 2007 men ingen 3G och knappt några funktioner alls i Sverige. Ganska värdelös men oj vad coolt det var ändå.


Sen kom min andra.. 3Gs!


Och den nuvarande är den också en iPhone.


Så lär det fortsätta ett bra tag till...

1 comment:

ksverklighet said...

kul att se... vissa känningar på vägen!