January 07, 2012

Luktar fisk

Idag var Fredrik och jag på en liten utflykt. Istället för den vanliga lördagsturen i Stockholms butiker skulle vi spexa till det. Vi gick på Auqaria Vattenmuseum. Ah.. Det var inte så bra alltså.. Jättemörkt, varmt och hade en lustig doft. Det var inte speciellt stort och den extra utställningen var verkligen ett bottennapp!








Men! Det var en väldigt trevlig dag ändå. Och jag har lärt mig saker om mig själv. Jag gillar inte fiskar. Så istället gick vi till lite olika resebyråer och hämtade deras kataloger. Satte oss på PUB (eftersom det var fullt på Vetekatten) och började planera vinterns resa.


Blir det Kina, Kuba eller kanske Mexico? Det återstår att se...

3 comments:

elin said...

Franska Polynesien !!

Anonymous said...

Florida och Hawaiiiii! Puss

ksverklighet said...

costarica är ett trevligt land.