May 14, 2009

Inte längre ensam och övergiven

Igår kom Fredrik hem igen från Las Vegas! Solbränd och fin. Skönt att kunna sova i sängen igen, har sovit på soffan när han har varit borta. Fegis!

Ikväll är det dags för Eurovision igen och Fredrik har lovat att titta tillsammans med mig.
Jag har redan hittat min favorit ikväll och jag skulle faktiskt till och med kunna rösta.

Jag brukar inte rösta på andra länder eftersom jag vill att Sverige ska få alla poäng.

Men jag tror faktiskt att jag till och med kommer att rösta, så bra tycker jag att den är!

Ska du titta ikväll så håll ett extra öga på min favorit Moldavien. "Hora din Moldova" heter låten, hehe. Bara namnet är värd en röst! Jag tycker den är helt fantastisk. He-he-heeeey!

Många segertippar Norge och visst är den grym trots att han i versen låter som Dr Bombay.

Hoppas ändå att Norge och Danmark går till final ikväll så att vi kan få deras röster på lördag. :)

No comments: