May 28, 2009

Payback

Jag har under flera år hört folk säga att de inte gillar Göran Persson för att han är tjock.

Jag kan inte minnas att jag av människor runt omkring mig har hört något annat argument mot Göran Persson - förutom just att han är tjock.

Jag har varit lite bitter över det här.

Har de inget bättre att säga om GP?

Men nu har jag ett ypperligt tillfälle att ge igen!

Nu ska jag ge er ett argument för att visa varför jag
inte tycker om Christofer Fjellner (m):



Har ni någonsin sett nåt fjantigare?

1 comment:

Anonymous said...

HAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHA!!!!

You go girl!

Fast jag har mest hör folk som inte gillade GP för att det var så myche schvammel. Like mycke prat men lite verksta åsså vidare och kanske mest sista åren! Btw, har en super-rolig bok med Gurran och alla hans GRODOR han kläckt genom åren. Han är roligt i alla fall vilket är mer än man kan säga om vissa andra politiker som Tar Sig Själv På Stort Allvar....

HÖRRÖ, eru hemma i Ronne??? You haven´t Twitters 4 days now honey!

Kramar i massor i alla fall to Ms President!