May 04, 2009

One year older...

Happy Birthday to me!

Ja, då var man ett år äldre idag.

Än så länge känns det bra. 23 är inte så farligt...

Dagen började fantastiskt. Fredrik gjorde en underbar frukost med allt som hör till. Ljus, ballonger, salami-brie, presenter och en härlig kopp te i den fina Stig Lindberg servisen jag fick av mor och far.



Dagen kan knappast börja bättre... och sluta bättre kan den nog inte heller. Vi ska gå och äta en stor köttbit på Jensens :) JIHAA!

Tack för alla presenter och gratulationer!

5 comments:

Anonymous said...

Grattis världens bästa syster!

karro said...

Åhhh frukosten ser supermysigt ut. Den servisen är ju bedårande fin, vilken toppenpresent!!!

Vi måste ses och fira dig i veckan!

Puss puss puss

Frida said...

Grattis på födelsedagen! Då är du lika gammal som mig i 20 dagar, sen blir jag jättegammal ;)

Åh, jensens är ju så gott! Hoppas det blev en bra kväll!

kramar

elin said...

MEN ÅÅÅH, jag skulle nästan dö för den där servisen ! :) vad härligt att höra att din dag var underbar. :)

Marie Madsen said...

Grattis i efterskott gumman, lever i min egen värld här uppe, har helt glömt att du fyller år. Hoppas du kan förlåta mig!
Kramar Marie