May 10, 2009

Naturhistoriska

Igår var Petter och Maria snälla och tog hand om mig ännu en dag.

Vi spenderade dagen på Naturhistoriska.

Har inte varit där sen jag var jätteliten och det var faktiskt riktigt grymt!

Alltså, jag kände mig riktigt dum när jag frågade om skeletten verkligen var riktiga.
Men seriöst, det är ju hur coolt som helst.


Den här dinosaurien är över 61 miljoner år gammal! Och allt är riktigt på den!

Helt fantastiskt tycker jag!


Den här apan eller vad de nu var fick en bild med. Men bara för att den ser så kul ut :)

Efter museet åt vi Texas Burgers, ah! Robinsson och sen bar det iväg ut på söder.

Efter denna fullspäckade dag gick jag trött och ensam hem från Södra Teatern.

Tack till Marielle som höll mig sällskap i telefonen nästan hela vägen! :)

Se nu till att njuta av sista dagen ledigt!

No comments: