September 02, 2009

making some dollars!

Jag ska nu avslöja min senaste affärsidé för er.

Minns vart ni hörde den först.

Jag ska sälja min nya åkattraktion till Liseberg eller Grönan. Den som hostar upp mest får den!

FLYGKRASCHSIMULATOR!


Skoja inte!

Det hade ju varit grymt!

Good morning everybody and welcome to this flight. The captain just finished for take off. Put on your seatbelts and get reeeeaaadddyyyyy!!!

Då drar G-krafterna igång och man blir klistrad i stolen, du känner trycket i öronen.

Efter en stund... BANG!

Det börjar skaka, lampor blinkar, alarmljud slår igång! Oh my!

Syrgasmaskerna faller ner från taket.

Man känner hur flyget faller! Trädtopparna utanför fönstret kommer allt närmare.

BANG IGEN!

Flyget slår mot marken!

Rök o eld o grejer!


Sen får man krypa ut ur maskinen... och då överlever man. (Annars vore det lite för hemskt.)

Jag ser det framför mig! Vilken grej!

Folk kommer att korsa atlanten för att på prova denna upplevelse!

Ja, och sen tar de båten tillbaka hem...

1 comment:

Anonymous said...

Ha ha ha ha:) du är rolig du. Var får du alla dumheter ifrån...? Låter som Tobbe o du har kokat ihop detta. Han kommer garanterat aldrig mer att flyga mer iaf. Tack! :) hahahaha
puss syster